ITenIE vindt het belangrijk dat haar cliënten tevreden zijn. Toch kan het voorkomen dat een cliënt ontevreden is over een bepaald aspect van de dienstverlening van ITenIE.
Wanneer een cliënt ontevreden is over de kwaliteit van de dienstverlening van ITenIE of over een declaratie van ITenIE, dan kan een cliënt het kantoor benaderen met een klacht. Deze klacht wordt vervolgens door ITenIE doorgeleid naar mevrouw mr. Ruby Nefkens, zij is advocaat bij Ruby Nefkens Legal en treedt op als klachtenfunctionaris voor ITenIE:
Ruby Nefkens Legal
Mevrouw mr. Ruby Nefkens
Vijzelstraat 68
1017 HL Amsterdam
e-mail: ruby@nefkenslegal.nl
tel. nmr.: 06-43368063
Mevrouw mr. Ruby Nefkens zal in overleg met de cliënt zo snel mogelijk een oplossing voor het gerezen probleem proberen te vinden. Deze oplossing zal zij schriftelijk aan de cliënt bevestigen. Uiterlijk binnen vier (4) weken kan de cliënt een schriftelijk reactie op de klacht tegemoetzien. Hieronder is de kantoorklachtenregeling verder uitgewerkt.
In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:
Deze kantoorklachtenregeling heeft tot doel: